Graphic Design

Design Tips για Car Wraps

Posted On May 9, 2017 at 1:32 pm by / No Comments

Στο μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τα οχήματα και τις διαφημίσεις τους, το καλό σχέδιο είναι κρίσιμο για την επιτυχία. Όλοι έχουμε δει τις καλύψεις οχημάτων που είναι σωρός ετερόκλητων πραγμάτων, περιέχοντας πάρα πολλές πληροφορίες και πάρα πολλά γραφικά με αποτέλεσμα να μην γίνουν αντιληπτά τα μηνύματά τους. Στην συνέχεια θα παραθέσω πέντε tips για την κάλυψη οχημάτων.

Bugatti Veyron Grand Sport

  • Δουλέψτε με τον πελάτη σας για να συλλάβεται καλύτερα το μήνυμα που θέλει να περάσει. Ποιός είναι ο στόχος του πελάτη σας για την κάλυψη των οχημάτων του; Θέλουν περισσότερες επισκέψεις στον ιστοχώρο τους ή περισσότερη κυκλοφορία στο κατάστημά του; Συζητήστε με τον πελάτη σας για τα βασικά μηνύματά της καμπάνιας καθώς και την σημασία τους. Οποιοσδήποτε κι αν είναι ο στόχος του πελάτη, καλείστε να κάνετε χρήση των όποιων πληροφοριών για να δώσει έμφαση στο σχέδιο του και να τοποθετήσει κυρίως τα σημαντικότερα στοιχεία.
  • Μην αγνοήστε τις όποιες οδηγίες της εταιρικής ταυτότητας. Αρκετές εταιρείς έχουν θέσει τα ακριβή πρότυπα εμπορικών σημάτων ή τις εταιρικές οδηγίες σχετικά με τα χρώματα, τις γραμματοσειρές, και τα καλολογικά στοιχεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα διαφημιστικά τους. Να ρωτήσετε τον πελάτη σας εάν υπάρχουν τέτοιες πολιτικές που πρέπει να ακολουθήσετε. Αυτές οι οδηγίες θα υπαγορεύσουν συχνά την κατάλληλη τοποθέτηση των λογότυπων και άλλων στοιχείων σχεδίου. Είναι επίσης σημαντικό να σιγουρευτείτε ότι οποιεσδήποτε μηνύματα και εικόνες που χρησιμοποιείτε δεν παραβιάζουν οποιαδήποτε άλληδήποτε στα πνευματικά δικαιώματα.
  • Κρατήστε το σχέδιό σας καθαρό και θυμηθείτε ότι τον δεύτερο κανόνα. Οι περισσότεροι που βλέπουν το γραφικό σας δεν θα δώσουν περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα προσοχή. Επιπλέον, ένα όχημα που ταξιδεύει στην εθνική οδό μπορεί να έχει ακόμα λιγότερο το χρόνο προσοχής. Όσες περισσότερες πληροφορίες βάζετε σε ένα όχημα, τόσο περισσότερο παίρνει για να γίνει αντιληπτό το μήνυμά του. Για αυτό θα πρέπει να κρατάτε το design καθαρό, εστιάζοντας σε ένα ή δύο μηνύματα.
  • Χρησιμοποιήστε ένα πρότυπο σχεδιασμού και πάρτε τα πρότυπα μετρήσεων.Τα vehicle templates είναι εύκολα διαθέσιμα ώστε να σας βοηθήσει να αρχίσετε το σχέδιό σας, αλλά είναι επίσης σημαντικό να ληφθούν οι μετρήσεις σας και να αξιολογηθεί η επιφάνεια του οχήματος σε τρισδιάστατο. Μπορεί να έχει χτυπήματα το όχημα που να προκαλούν αλλοίωση στο τελικό αποτέλεσμα, έτσι που να είναι επιβεβλημένη η “αυτοψία” των γραμμών του οχήματος.
  • Θέστε σε λειτουργία τα overlays για σας. Σε πολλές περιπτώσεις τα λογότυπα, και άλλα γραφικά στοιχεία, μπορούν να τυπωθούν ως overlays, επιτρέποντας σας να κινήσετε τα λογότυπα ή τη γραφική παράσταση προς τα επίπεδα μέρη του οχήματος, εύκολα και απροβλημάτιστα. Αυτό μπορεί να αποτρέψει τις προβληματικές εγκαταστάσεις και την ανάγκη στο rewrap, ολόκληρου του οχήματος εάν ένα λογότυπο δεν δίχνει όπως πρέπει. Παρέχει επίσης στους πελάτες σας την ευελιξία να αλλάξουν τα μέρη του “ντυσίματος” αν αλλάξει το προϊόν.

 

Minhimalism via Foter.com / CC BY-ND

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Παρακαλώ περιμένετε...

Εγγραφειτε στο newsletter μας..!

Θέλετε να ενημερώνεστε πρώτοι, για τις νέες δημοσιεύσεις και τα άρθρα της ιστοσελίδας; Στείλτε μας το όνομα και το email σας παρακάτω! Τα στοιχεία σας είναι ασφαλή. Σε καμία περίπτωση δεν κοινοποιούμε/παράσχουμε τα στοιχεία σας σε 3ους.
Colors
Font size