Οι κώδικες QR βρίσκουν τη θέση τους!
Οι γραφικές τέχνες έχουν εντάξει, με σχετική επιτυχία, τους κώδικες QR στα υπάρχοντα προγράμματά τους, συνδέοντας τα στο web και στην εκτύπωση, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για αύξηση στη διαδικασία. Θα παρατηρήσατε ότι υπάρχουν πληθώρα κώδικες QR (Quick Response) στους καταλόγους, στα ένθετα αγγελιών εφημερίδων, και γενικά στις εκτυπωτικές εργασίες κατά το προηγούμενο έτη.
Τον Δεκέμβριο του 2011, έρευνα αποκάλυψε ότι η τάση κώδικα QR μπορεί να είναι εκπληκτικά αντίστροφη. Η μελέτη που διεξήχθει στις Η.Π.Α., διαπίστωσε ότι σχεδόν 8 στους 10 σπουδαστές κολλεγίων δεν έχουν καμία ιδέα τι να κάνουν με έναν κώδικα QR. Περίπου 500 σπουδαστές σε 24 κολλέγια και πανεπιστήμια στις ΗΠΑ συμμετείχαν στην έρευνα. Αν και περίπου 80 τοις εκατό ήταν κάτοχοι ενός smartphone και είχαν δει προηγουμένως έναν κώδικα QR, μόνο περίπου 20 τοις εκατό ήταν σε θέση να ανιχνεύσουν επιτυχώς τον κώδικα QR που παρουσιάστηκε. Επιπλέον, περίπου 75 τοις εκατό είπαν ότι ήταν απίθανο να ανιχνεύσουν έναν κώδικα QR στο μέλλον. Οι σπουδαστές αντιμετώπισαν απλά τη διαδικασία. Μερικοί δεν ήξεραν ότι ένας third-party app απαιτήθηκε [ για να ανιχνεύσει τον κώδικα QR ]. Πολλοί υπέθεσαν εσφαλμένα ότι θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί με τη φωτογραφική μηχανή τους.
Η τεχνολογία είναι ακόμα αρχάρια, και τα νέα πρότυπα smartphone μπορούν να καταστήσουν την αποκωδικοποίηση QR ευκολότερη, καταλληλότερη, και γρηγορότερη μέσω των αυτόματα εγκατεστημένων εφαρμογών ανάγνωσης. Οι κώδικες αυτοί δεν είναι νέα τεχνολογία, φυσικά. Η GRAPH EXPO tradeshow πέρισυ το φθινόπωρο χαρακτηρίστηκε η επιστροφή των σεμιναρίων και των παρουσιάσεων που εκπαιδεύουν τους εκτυπωτές για το μάρκετινγκ και τη χρήση κώδικα QR.
Έχουν αποτυπωθεί κώδικες QR από επιτραπέζιους εκτυπωτές μέχρι και σε HP Scitex, για χρήση σε διάφορα websites, σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter) και σε blogs. Η κοινή λογική των marketers λέει ότι οδηγώντας τους QR scanners σε ιστοσελίδες που περιέχουν αυτούς τους κωδικούς, δεν μπορεί να εισηχθούν σε κινητά. Στην περίπτωση του iPhone, όπου δεν υποστηρίζεται Adobe Flash, μπορούν να οδηγήσουν σε ένα YouTube site.
Σαν δευτερεύουσα σημείωση στους γραφικούς σχεδιαστές επισημάνθηκε ότι οι 2D κώδικες δεν είναι απαραίτητο να είναι “άσχημοι”. Πολλοί σχεδιαστές μισούν τους κώδικες QR επειδή είναι δύσμορφοι και οι περισσότεροι από τους πελάτες τους δεν καταβάλουν προσπάθεια, το χρόνο, ή τα χρήματα για να κάνουν τους κώδικές τους να φανούν πιο εμφανίσιμοι. Είναι όλο grayscale και contrast.
Σε μια κίτρινη εφαρμογή QR για την Fanta, ο εκτυπωτής χρησιμοποίησε ένα αντιπαραβαλλόμενο πορτοκαλί υπόβαθρο και μια προσαρμομένη κόλλα, χρησιμοποιώντας ένα Mutoh εκτυπωτή.
Μερικοί ιδιοκτήτες wide format εκτυπωτών έχουν προχωρήσει στη «μόδα» του κώδικα QR για τις προωθητικές ανάγκες τους. Τα QR «πηγαίνουν» σε εθνικό επίπεδο, έτσι θα είναι εύκολο για τους νέους και παλαιούς πελάτες να «σημαδέψουν» τον κώδικα και να τους οδηγήσουν στον ιστοχώρο τους. “-Ακόμη και αν δεν είναι ανοιχτές οι πόρτες του εκτυπωτηρίου, επιτρέπει σε αυτούς να πάει στον ιστοχώρο μας και να λάβει τις πληροφορίες για μας…”