Πως να δημιουργήσετε ένα Press Kit
Ακόμα κι αν είστε νεοσύστατη εταιρεία ή είστε μόνος/η σας μια εταιρεία, η επιχείρησή σας δεν είναι ποτέ πάρα πολύ μικρή για να έχει press-kit. Αυτή το kit περιέχει όλα όσα ένας δημοσιογράφος πρέπει να γράψει για σας και την επιχείρησή σας. Θα μου πείτε θα κοστίσει μια περιουσία. Όχι, εάν το κάνετε οι ίδιοι.
Οδηγίες
- Επιλέξτε ένα φάκελο, κατά προτίμηση μεγέθους Α4, για να φυλάξετε όλες τις πληροφορίες σας. Εάν το φυλλάδιο της επιχείρησής σας ήδη να έχει μια “τσέπη”, είστε σε πλεονεκτική θέση. Αν όχι, μπορείτε να αγοράσετε τους φακέλους σχεδόν οποιουδήποτε χρώματος σε οποιοδήποτε κατάστημα.
- Γράψτε ένα σύντομο, μονοσέλιδο βιογραφικό κάθε ανώτερου υπαλλήλου της επιχείρησης ή του upper-level διευθυντή, και τυπώστε τα σε ένα έγχρωμο εκτυπωτή.
Περιλάβετε τον τίτλο της εταιρείας σας, την ιστορία της επιχείρησης σας, τις μνημονεύσιμες δηλώσεις, τις βασικές προσωπικές πληροφορίες, τις θεωρίες ή τις ιδέες για την επιχείρησή σας και μια εικόνα, εάν αυτό είναι δυνατόν.
- Περιλάβετε όλα τα πρόσφατα δελτία τύπου και τις αναφορές πωλήσεων. Τυπώστε τα δελτία τύπου και τις πωλήσεις έγχρωμα. Η παρουσίαση είναι τα πάντα! Η φωτοτυπία δεν κάνει την καλύτερη πρώτη εντύπωση.
4 . Περιλάβετε ένα newsletter της επιχείρησής σας. Εάν δεν έχετε, εργαστείτε στην απόκτηση του, το οποίο μπορεί να γίνει ανέξοδα σε έναν εκτυπωτή λέιζερ. Για αυτό, περιλάβετε κάποια clip-arts και κάποιες φωτογραφίες, άρθρα ιδιαίτερης σπουδαιότητας για την επιχείρηση σας, καθώς και για τα επερχόμενα γεγονότα.
5 . Συγκεντρώστε όλες τις πληροφορίες σε μια λογική διάταξη. Χαρακτηριστικά, ξεκινήστε από τα βιογραφικά και τις αναφορές πωλήσεων, ακολούθως θα πρέπει να βάλετε τα newsletter, και θα συνεχίσετε με τα δελτία τύπου κοντά στο πίσω μέρος του πακέτου.
6 . Πάνω από αύτα, βάλτε μια πληροφοριακή επιστολή που εξηγεί εν συντομία τι προσφέρετε ως παροχή εργασίας και οποιεσδήποτε πρόσθετες πληροφορίες που απαιτούνται. Εάν υπάρχουν “σχισμές” καρτών στο φάκελο σας, περιλάβετε την κάρτα σας εκεί. Αν όχι, θα πρέπει να τοποθετήσετε την κάρτα σας στην επιστολή σας.
- Βρείτε κάποιο τρόπο να προσδιοριστεί το press-kit σας. Εάν χρησιμοποιείτε το φυλάδιο της επιχείρησής σας, το όνομα και το λογότυπο επιχείρησής σας θα εμφανιστούν ήδη. Διαφορετικά, επιλέξτε έναν φάκελο με ένα παράθυρο στον κεντρικό panel έτσι ώστε το letterhead της επιχείρησής σας θα είναι αμέσως ορατή.
Tips & προειδοποιήσεις
- Περιλάβετε μικρά προωθητικά στοιχεία, όπως ένας εξατομικευμένος συνδετήρας εγγράφου ή ένας μαγνήτης, εάν τα έχετε. Αυτά τα στοιχεία είναι άμεσης ζήτησης σε ένα γραφείο, και επομένως, κρατούν το όνομα της εταιρείας σε πρώτο επίπεδο.
- Περιλάβετε μόνο τις πιό ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες στο βιογραφικό σας. Παραδείγματος χάριν, εάν ο πρόεδρος της επιχείρησής σας είναι η τέταρτη γενιά της οικογένειάς του ή εάν ο γενικός διευθυντής σας ήταν μέλος κάποιου συμβουλίου ή ένωσης σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας σας, αυτά είναι αξιοσημείωτες πληροφορίες.
- Κρατήστε τα press-kit σας σε πρώτη ζήτηση στο γραφείο, στο εμπορικό τμήμα, στα κοινωνικά γεγονότα που μπορείτε να παρευρεθείτε, ή στα company events.
- Η φτήνεια τρώει τον παρά! Κάτι ξέρανε οι παλιοί. Εάν ο φάκελος, π.χ. από λινό, κοστίζει ένα ευρώ (σχήμα λόγου) αλλά φαίνεται καλύτερο είναι προτιμότερο από την φθηνή έκδοση του φακέλου. Θυμηθείτε, η πρώτη εντυπώση είναι σημαντική.